Digitale loc wil niet rijden met dinamo / koploper
Ik gebruik al jaren dinamo en koploper.
Analoog en digitaal rijd allemaal door elkaar zonder problemen.
Vandaag echter iets vreemds. Ik wil een digitale loc inzetten en programmeer eerst met S-Prog een nieuw adres. Geen probleem, kan via Sprog ook rondjes rijden op testovaal.
Wil ik deze op de grote baan inzetten hoef ik normaal gesproken alleen in koploper het adres aan te passen maar locomtief reageert nergens op.
Terug naar Testbaan en Sprog: locomotief gaat normaal rijden.
Ook met multimaus geprobeerd op testbaan gaat locomtief gewoon rijden.
Andere decoder geprobeerd gaat oo testbaan gewoon rijden. Maar weer niet op dinamo/ koploper.
Ik snap er niks meer van.
Heeft iemand een idee?
